Cum puteți verifica starea comenzii dumneavoastră:
- Verificați e-mailul de confirmare a expedierii. Acolo veți găsi termenul estimativ de livrare.
- Dacă timpul obișnuit de livrare a trecut și nu ați primit încă produsul, vă rugăm să ne scrieți la support@lunzo.ro.
Un mic sfat: Înainte de a ne contacta, verificați, vă rugăm, și la vecini sau la oficiul poștal local. În unele țări, este obișnuit ca pachetele predate poștei locale să fie ridicate de la un punct de colectare.
Nu am primit e-mailul de confirmare a expedierii
Este posibil ca comanda să nu fi fost încă expediată. Dacă termenul estimativ de expediere a trecut, vă rugăm să ne scrieți la support@lunzo.ro pentru a verifica stadiul actual al comenzii.
Verificați și folderul de spam / mesaje nedorite. Dacă nu găsiți e-mailul nici acolo, este posibil ca adresa de e-mail introdusă în timpul cumpărării să fi fost incorectă. În acest caz, vă rugăm să ne contactați la support@lunzo.ro și vă vom ajuta să rezolvați problema.
Ați introdus o adresă greșită sau incompletă?
Pentru o livrare reușită, este necesar ca adresa să fie completă și corectă. Dacă lipsesc informații sau apare o eroare, coletul poate fi întârziat, returnat expeditorului sau chiar pierdut. Dacă descoperiți că adresa este incorectă, urmați pașii de mai jos:
- Trimiteți-ne cât mai curând un e-mail la support@lunzo.ro cu adresa corectă. Vom verifica dacă este posibilă modificarea la transportator.
- Dacă adresa introdusă a fost incorectă și coletul se pierde, nu se poate solicita rambursarea banilor.
- Dacă ați indicat o adresă validă, dar care nu vă aparține, coletul va fi livrat acolo, iar recuperarea produsului va fi responsabilitatea dumneavoastră.
- În cazul în care vânzătorul expediază produsul din nou la adresa corectată, costurile de reexpediere vor fi suportate de dumneavoastră. Dacă reexpedierea nu este posibilă, vi se vor rambursa banii pentru produsul comandat.