Pagina de start Pagina de start Retragerea din contract

Retragerea din contract

Conform Termenilor și condițiilor noastre, consumatorii din Uniunea Europeană, Spațiul Economic European și Regatul Unit au dreptul de a se retrage dintr-un contract de cumpărare fără a furniza un motiv. Perioada de exercitare a acestui drept este de 14 zile de la momentul în care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră (cu excepția transportatorului) primiți fizic produsul.

Dreptul de retragere trebuie exercitat direct față de vânzătorul de la care a fost achiziționat produsul. În anumite cazuri, Lunzo vă poate oferi asistență în comunicarea cu vânzătorul.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract față de vânzător, puteți trimite o cerere de anulare a comenzii la adresa support@lunzo.ro. Aceasta este cea mai rapidă modalitate de a anula o comandă. Alternativ, puteți completa formularul tipizat de retragere de mai jos (disponibil și în Termenii și condițiile noastre), să îl imprimați și să îl trimiteți prin poștă la adresa indicată în acesta.

Dacă anularea comenzii este posibilă înainte de expediere, vânzătorul vă va informa despre acest lucru. În cazul în care comanda a fost deja expediată, trebuie să așteptați livrarea și apoi să returnați produsul prin procedura noastră de returnare. Atenție: refuzul primirii coletului nu este considerat o retragere validă din contract. Într-un astfel de caz, costurile de returnare vor fi deduse din suma rambursată.

Rambursarea plăților

Dacă vă retrageți din contract, aveți dreptul la rambursarea tuturor plăților efectuate, inclusiv a costurilor standard de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea unei metode de livrare diferite de cea mai ieftină opțiune standard oferită de noi, precum și a costurilor pentru servicii suplimentare, cum ar fi procesarea prioritară a reclamațiilor). Rambursarea se va efectua fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea dumneavoastră de retragere.

Vânzătorul (sau Lunzo în numele acestuia) va efectua rambursarea utilizând aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o la achiziție, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres. Nu vi se vor percepe comisioane pentru rambursare.

Dacă vi s-a solicitat returnarea produsului, rambursarea poate fi amânată până la primirea produsului de către vânzător. Costurile directe de returnare a produsului sunt suportate de dumneavoastră.

Clientul este, de asemenea, responsabil pentru eventualele diminuări ale valorii produsului care apar ca urmare a utilizării acestuia peste limita necesară verificării naturii, caracteristicilor și funcționalității sale.

Formular tipizat de retragere din contract

Completați câmpurile de mai jos, imprimați formularul și trimiteți-l prin poștă la adresa:

LUNZO s.r.o., Politických vězňů 912/10, Nové Město, 110 00 Praga 1, Republica Cehă


LUNZO s.r.o., Politických vězňů 912/10, Nové Město, 110 00 Praga 1, Republica Cehă

Prin prezenta declar că doresc să mă retrag din contractul de vânzare pentru următorul/următoarele produse:

Numărul comenzii:

Data comenzii:

Numele dumneavoastră:

Adresa dumneavoastră:

Data:

Semnătura:


Produsul/produsele achiziționate trebuie returnate direct vânzătorului (sau vânzătorilor, dacă comanda conținea articole de la mai mulți comercianți) pentru ca rambursarea să poată fi procesată corespunzător.

Pentru a iniția procesul de returnare: vă rugăm să ne contactați la support@lunzo.ro – vă vom furniza instrucțiunile detaliate privind returnarea produsului către vânzătorul respectiv. Este esențial să respectați instrucțiunile acestuia și termenul pentru trimiterea numărului de urmărire al coletului returnat. În caz contrar, dreptul la rambursare va fi pierdut.

Nu trimiteți produsele direct către Lunzo – acest lucru poate cauza întârzieri în procesarea retragerii și a rambursării.