Informații despre vânzător
Următoarele informații au fost furnizate de o terță parte independentă care vinde produsul.
Vânzător:
Bigswiss GmbH
Adresă: Lerchenstrasse 30, Gossau, St.Gallen, 9200, Elveția
E-mail: info@bigswiss.ch
Telefon: +41713832850
Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTY Edition PC Steam CD Key
Data lansării: 30/09/2014
GOTY ediția jocului Middle-earth: Shadow of Mordor și ediția Premium disponibilă anterior sunt același produs.
Conține 31 de elemente: jocul de bază, pachetul de poveste Stăpânul vânător, pachetul de poveste Stăpânul luminos, provocarea Testul puterii, provocarea Testul vitezei, provocarea Testul înțelepciunii, provocarea Testul sălbăticiei, provocarea Testul inelului, provocarea Provocarea infinită, testul rezistenței, skin-ul Gardian întunecat, skin-ul Căpitan al patrulei, skin-ul Stăpânului vânător, skin-ul Stăpânului luminos, skin-ul Puterea umbrelor, skin-ul Lithariel, runa Lama ascunsă, runa Arcaș mortal, runa Flacăra Anoru, runa Furtună crescătoare, runa Ucigașul orcilor, runa Rezistent până la sfârșit, runa Grația elvenă, runa Ascendent, runa Unul cu natura, misiunea Gardienii Ochiului Flaming, misiunea Berserks - misiunea Ucigașii de cranii, misiunea Vânătorii de sânge, misiunea Arzătorii de carne și modul Foto.
În jocul Middle-earth: Shadow of Mordor, jucătorii iau rolul lui Talion, un ranger curajos, a cărui familie este ucisă sub ochii săi în noaptea în care Sauron și armata sa se întorc în Mordor, cu puțin înainte de a fi el însuși ucis. Talion, înviat de Spiritul răzbunării și întărit de abilitățile Wraith-urilor, pornește în Mordor și jură să distrugă pe cei care i-au făcut rău. În timpul vendetei sale personale, Talion descoperă adevărul despre Spiritul care îl controlează, află originea Inelurilor puterii și, în cele din urmă, se confruntă cu adevăratul său dușman.
Fiecare dușman cu care se confruntă jucătorii este o personalitate unică, diferită prin caracterul său, punctele forte și slabe. Prin intermediul sistemului Nemesis, relațiile și caracteristicile dușmanilor sunt modelate de acțiunile și deciziile jucătorului, creând astfel dușmani personali care își amintesc și se adaptează la jucător și sunt diferiți pentru fiecare sesiune de joc. Jucătorii își pot crea propriile bătălii, dușmani și recompense într-o lume dinamică care își amintește și se adaptează alegerilor lor, oferind astfel fiecărui jucător o experiență unică.