Anulare și retur

Pagina de start Anulare și retur

Cum îmi pot returna comanda?

După o recurs scrisă în timp util că doriți să returnați bunurile, puteți returna bunurile vânzătorului (vânzătorul nu este Lunzo.ro). Vă rugăm să rețineți că este posibil să suportați costuri de retur.

Procedura de returnare:

1. Contactați asistența noastră pentru clienți prin e-mail:
support@lunzo.ro
2. Daca sunt indeplinite conditiile legislative valabile pentru returnarea bunurilor, vom contacta in numele dumneavoastra un anume vanzator si vom afla posibilitatea returnarii bunurilor catre vanzator.
3. Veți primi instrucțiuni de la noi pentru returnarea mărfurilor în funcție de metoda de returnare oferită de un anumit vânzător. Veți primi o etichetă de retur pentru returnarea gratuită a mărfurilor împreună cu un mesaj SMS care vă informează despre modalitatea și ora de ridicare de către curier sau veți primi adresa de retur a vânzătorului cu instrucțiuni despre cum să procedați.


Va trebui să plătesc pentru returnarea mărfurilor?

În unele cazuri, da.
De regulă, vânzătorii care vând mărfuri de valoare mică nu oferă retur gratuit, iar costurile suportate pentru returnarea mărfurilor sunt suportate de dvs., în calitate de cumpărător.
Cu toate acestea, aceasta nu este regula. Chiar și vânzătorii care oferă bunuri mai scumpe nu trebuie să ofere returnări gratuite.
Dacă trebuie să aflați ce metodă de returnare oferă vânzătorul ales de dvs. și sunteți interesat dacă costurile de retur sunt suportate de dvs. sau de un anumit vânzător, nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail: 
support@lunzo.ro


Cum și când mi se vor rambursa banii?

După ce vânzătorul primește bunurile returnate, vom rambursa suma facturată în câteva zile lucrătoare. Acest lucru se întâmplă de obicei automat.


Cum și când îmi pot anula comanda?

Puteți anula comanda în scris în termenul legal de 14 zile de la primirea mărfurilor fără a indica un motiv.
Puteți returna apoi mărfurile vânzătorului (vânzătorul nu este Lunzo.ro).


Câte zile am pentru a returna mărfurile?

După ce primiți o etichetă de retur sau o adresă de retur de la noi sau de la vânzător, aveți la dispoziție cinci zile pentru a livra coletul la oficiul poștal local și a trimite numărul de urmărire pe e-mailul nostru, astfel încât să putem verifica dacă bunurile au fost returnate pe timp.