Pagina de start Pagina de start Livrarea produselor

Livrarea produselor

Timpul de livrare

Durata de livrare poate varia în funcție de mai mulți factori, cum ar fi metoda de transport selectată în momentul finalizării comenzii.

Puteți găsi o prezentare a timpului estimat de livrare și a țării din care vânzătorul expediază produsul în secțiunea „Livrări şi Returnări” de pe pagina fiecărui produs.

Livrare națională – dacă adresa vânzătorului și adresa de livrare sunt în aceeași țară, coletul ajunge de obicei în 2–5 zile de la expediere. În majoritatea cazurilor, această opțiune nu include urmărirea coletului sau confirmarea de primire.

Livrare internațională – dacă produsul este expediat din străinătate, timpul obișnuit de livrare este de aproximativ 5–14 zile lucrătoare. Ca și în cazul livrărilor interne, de regulă nu este disponibil un număr de urmărire sau o confirmare de predare.

La livrare, se poate solicita semnătura destinatarului.

Dacă sunt disponibile mai multe metode de transport, puteți alege una dintre ele în timpul procesului de comandă. Deoarece Lunzo funcționează ca o platformă marketplace, opțiunile de livrare pot varia în funcție de produsele din coșul dvs.

Termenele de livrare menționate sunt orientative și nu includ, de exemplu, durata procesării vamale, care nu ține de competența noastră.

În cazuri excepționale, livrarea poate dura mai mult decât de obicei. Dacă pachetul nu ajunge în termen de 120 de zile de la plată, garantăm clientului posibilitatea de a alege între rambursarea integrală a sumei plătite sau o nouă expediere a produsului de către vânzător. În acest caz, vă rugăm să ne contactați la adresa support@lunzo.ro.

 

Costul livrării

Costul transportului depinde, printre altele, de metoda de livrare selectată în timpul plasării comenzii.

Pe paginile produselor indicăm costul standard al transportului valabil pentru livrarea în țara corespunzătoare versiunii site-ului pe care îl utilizați. De exemplu, pentru achizițiile efectuate pe lunzo.ro, sunt afișate tarifele aplicabile pentru livrarea în România.

Veți vedea întotdeauna costul total al livrării înainte de trimiterea comenzii – acesta este afișat în ultimul pas al procesului de comandă.

Dacă, în cazul unei comenzi, apar costuri suplimentare (de exemplu, din cauza depășirii greutății maxime acceptate de curier sau a unei adrese greu accesibile), vă vom contacta în prealabil. Dumneavoastră veți decide dacă doriți să confirmați comanda sau să o anulați.

 

Restricții de livrare

În cazul anumitor produse, trebuie să respectăm restricțiile naționale și internaționale privind transportul. Prin urmare, nu toate produsele pot fi livrate în toate destinațiile.

Pe platforma noastră sunt afișate doar produsele care pot fi livrate în țara dvs.
 

Transportatori și servicii de livrare

Vânzătorii de pe platforma noastră utilizează o rețea largă de companii de curierat de încredere și servicii poștale locale. Metoda de transport este aleasă în funcție de natura coletului, țara de destinație și locul de expediere.

Din păcate, nu este posibil să alegeți transportatorul.

În majoritatea cazurilor, după ce pachetul ajunge în țara de destinație, acesta este predat poștei locale. Ulterior, îl puteți ridica de la punctul de colectare desemnat sau va fi livrat de o firmă locală de curierat.