Bunuri deteriorate și reclamații

Pagina de start Bunuri deteriorate și reclamații

Marfa mi-a venit deteriorată. Cum trebuie să procedez?

Dacă bunurile v-au fost livrate deteriorate, trimiteți-ne fotografii ale bunurilor pe care este vizibilă deteriorarea și o fotografie a ambalajului original în care vi-au fost livrate bunurile. Trimite totul pe e-mailul nostru: support@lunzo.ro


Am primit alte bunuri. Cum trebuie să procedez?

Daca ati primit alte bunuri decat cele comandate, trimiteti-ne fotografii ale marfurilor si ambalajul original in care au fost livrate marfa. Trimite totul pe e-mailul nostru: support@lunzo.ro


Ce ar trebui să fac dacă mărfurile nu mi-au fost livrate?

Ca platformă Marketplace, garantăm o achiziție fără probleme. Garantăm livrarea mărfurilor de către vânzător în termen de 120 de zile de la plata comenzii dumneavoastră. În cazul plății prin transfer bancar, data plății comenzii înseamnă data primirii plății dvs. în contul nostru bancar.
În cazul în care bunurile nu v-au fost livrate în perioada garantată, informați-ne despre acest fapt prin e-mail: support@lunzo.ro


Definiţia liability

Operator de Marketplace - Lunzo s.r.o. este un intermediar pentru achiziționarea de bunuri între Cumpărător și Vânzător, prin aceea că această societate intermediază achiziția de bunuri de la Vânzători.
Lunzo s.r.o. nu este și nu poate fi responsabil pentru calitatea mărfurilor și conformitatea bunurilor cu normele și standardele europene.

Reclamațiile cu privire la bunurile livrate (pretenții de răspundere pentru defecte ale mărfurilor și pentru orice daune cauzate de un defect al mărfurilor) sunt soluționate de către Cumpărător însuși direct cu Vânzătorul mărfurilor.

Este posibil să depuneți o reclamație la compania noastră la:
 

- Nelivrarea mărfurilor

- Livrarea altor bunuri
 

Nu este posibil să depuneți o plângere la compania noastră pentru următoarele:
 

- Calitatea mărfurilor

- Conformitatea mărfurilor cu normele și standardele europene

Operatorul decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de serviciu prestat. Termenul maxim de tratare a unei reclamații este de 30 de zile.

In cazul reclamatiilor justificate, operatorul se obliga sa restituie banii in contul specificat in reclamatie in termen de cinci zile lucratoare de la solutionarea reclamatiei. Banii pot fi returnati prin transfer bancar.